DETSKÉ BAREFOOT TENISKY BOBUX DIMENSION III - BLOSSOM

Značka: Bobux
€69,90
Skladom Vypredané Skladom Skladom Vypredané Skladom Vypredané Skladom Vypredané Skladom Skladom Zvoľte variant
Variant
Možnosti doručenia

Značka Bobux pochádza z Nového Zélandu, dbá nielen na kvalitu, dizajn, ale aj na to, aby boli použité prírodné materiály šetrné k detskému zdraviu, aj životnému prostrediu.

Detailné informácie

Podrobný popis

Materiál:

  • Vonkajší: odolný syntetický materiál a koža
  • Vnútorný: mikrovlákno
  • Stielka: nevyberateľná bez tvarovania
  • Zapínanie: suchý zips 

 

Špecifikácia:

  • Odolné tenisky
  • Sú ľahučké a priedušné
  • Na užšie nôžky
  • Barefoot: áno

Tieto dizajnové tenisky majú tenkú, extrémne flexibilnú gumenú podrážku bez rozdielu medzi pätou špicom (zero drop). 

Zvršok je z príjemného elastického materiálu a vpredu je ochranný pásik, ktorý slúži na ochranu topánky pred zodratím.

Zapínajú sa na suchý zipsy, ktorý sa dá dobre dotiahnuť. Okolo nôžky sa akoby naťahujú do takého elastického materiálu, čo zaručuje, že topánočka ešte lepšie drží na nôžke. 

Stielka je nevyťahovacia, netvarovaná. 

Vhodné sú na užšie až normálne nôžky a normálne priehlavky. Nie sú vhodné na veľmi úzke členky. Päta nie je spevnená. 

 

 

Dodatočné parametre

Kategória: Tenisky
Farba: Ružová
Štýl obúvania: Barefoot
Typ nohy: Normálna, Užšia
Typ obuvi: Tenisky

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

file

Odkedy sme otvorili obchod, práve Bobux bola najžiadanejšou značkou od našich zákazníkov. Vyniká prepracovaným vyhotovením, osobitým štýlom, ktorý spája športové a dizajnové kúsky tak, aby sa topánky stali aj módnym doplnkom.

Bobux pochádza z Nového Zélandu a značku založili manželia Chris a Colleen Bennett, ktorí začali v roku 1991 výrobou kožených capačiek pre svoju dcérku Chloe. Odvtedy sa značka rozrástla do celého sveta, avšak ich filozofia a cieľ zostávajú nezmenené.

Vymýšľajú topánky, ktoré sú hravé ako ich nositelia, aby pomáhali deťom v zdravom vývoji a aj naďalej sa usilujú o to, aby práve ich výrobky boli najlepšie na svete.